4 Aralık 2016 Pazar

THE SISTER I CHOSE


Bi' kamyon kap gel be İpek,
Mavi olsun.
Her şey yolunda burda, herkes işinde gücünde.
Kocamı seviyorum, o da beni seviyor daha ne olsun?
-Mavi olsun be İpek, daha mavi, masmavi olsun!

Yürümüyorum, koşuyorum geleceğe iki nala.
İki ayağım var kızım nasıl dört nala koşayım,
Saçmalama.

Kap bi' Snickers gel be İpek, hadi nolur lan...
Yaşam içimde büyüyebilir her an.
Saçlarının uçlarına maviler sür de gel.

Ben kötümserlerin bebeği olmasına karşıyım İpek.
Yalnızca ama yalnızca
İşin gücün, koşturmacanın ortasında aniden,
Kafasını kaldırıp göğe bakma ihtiyacı hissedenlerin olsun bebeği.
Bir de Wagner'i bilenlerin.
-Wagner canım, Richard Wagner, hani şu Nietzsche'nin en sevdiği.

Hep o mor ve yeşil pabuçlarını arıyor gözüm,
Hep o uzun siyah hırkanı.
Ağzında sigarayla odanın kapısını açıp
"Kalk lan akşam oldu, kokuştun mu?!" diyen sesin.
Bulut desenli mavi bir don al da gel be İpek...
Çünkü bende var bir tane, sende de olsun istiyorum.
Mabadına gökyüzü giymişsin gibi lan, çok komik.
Mabad demek de komik, gökyüzü giymek de.
Komik işte kızım, ben çok gülüyorum, nolcak?
-Mavi olacak İpek, bir gün herkesin zihni
    masmavi olacak inanıyorum.

Gemlik, 2016

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder